Стало освітянською традицією у листопаді 2023 року здобувачі освіти освітніх закладів Березанської міської ради активно беруть участь у ІІ (регіональному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2023/2024 навчальному році.
Відповідно до наказу Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, графіка та умов проведення випробування проходять в очному форматі з дотриманням заходів безпеки, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану в Україні.
Олімпіада – це один з видів інтелектуальних змагань, в яких участь може взяти як одна дитина, так і декілька представників від освітнього закладу – переможців І (шкільного) етапу. Чи не найважливішою складовою кожної олімпіади є особиста мотивація учнів до самовдосконалення, освоєння нових знань і відкриття нових горизонтів.
Варто зазначити, що саме на ІІ (регіональному) етапі олімпіад, в не- звичних для учасника умовах, можливо в якійсь мірі навіть стресових, учні демонструють всі свої інтелектуальні і творчі можливості.
Після перевірки робіт членами журі учні-переможці представлятимуть нашу громаду на ІІІ (обласному) етапі.
Приємно, що вже маємо можливість константувати перші перемоги на ІІ етапі. Досягнення наших учнів – результат наполегливої праці, творчого пошуку і знань. Це ще один крок до відзначення якісних освітніх послуг, які надають педагоги нашої громади!
Відомо, що кожен школяр, який бере участь в олімпіаді, мріє про перемогу. Але головний принцип олімпіади - не перемогти, а взяти участь, перебороти та випробувати себе, оцінити свої знання.
Враховуючи нововведення та інновації в галузі освіти у незалежній Україні олімпіади, як відголосок радянського минулого, коли за успішність учням давали грамоти, давно віджили своє. Сьогодні про олімпіади, як і про будь-який тип учнівських змагань з конкретних дисциплін варто говорити як про метод заохочення, особистих досліджень та висновків кожного здобувача освіти і базувати організацію таких змагань не на «дусі перемоги», а на конкретній допомозі талановитим дітям та підліткам у наступних навчальних досягненнях та правильному виборі майбутньої професії. У цьому випадку переваги та бонуси від участі в таких олімпіадах автоматично слугуватимуть заохоченням для навчання і розвитку, адже олімпіади та інші предметні змагання є одним з мотиваторів до більш глибокого вивчення предмету, згуртування колективу однодумців і допомагає реалізуватися кожному окремо. Дитина, яка часто змагається на олімпіадах психологічно більше готова до ЗНО, бо має навички роботи 3-4 годин безперервної роботи і зібраності в певний момент часу.
Було б не вірно не відзначити суттєвий внесок у підготовку й проведення олімпіадних змагань, який вносить учитель, наставник – компетентний помічник і консультант, організатор колективної чи самостійної пізнавальної діяльності, який безпосередньо працює з дітьми, організовує і проводить шкільний тур олімпіади, готує своїх учнів до наступних етапів.
Хочеться сердечно побажати наставникам та їх учням подальших успіхів та перемог під мирим небом, віри у свої сили, упевненості у подальших конкурсних випробуваннях як вагомий особистий внесок у таку жадану українську Велику Перемогу!
|